Politica de rambursare

 

Cumpărătorul are dreptul să returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun - în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimului lot – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării AGP Vectorial de către Cumpărător asupra deciziei sale de returnare. Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru Comenzile achitate cu Op/Transfer bancar - prin virament bancar;
  • pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar la sediul AGP Vectorial - prin restituire numerar la sediu sau prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client.

AGP Vectorial va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua în considerare data cea mai recentă).

Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Reclamații

Daunele vizibile de transport sau lipsa coletelor TREBUIE raportate direct șoferului la primire, în caz contrar asigurarea de transport nu se aplică mărfii.

În cazul în care deteriorarea nu este vizibilă pe ambalajul exterior, deteriorarea trebuie să ne fie raportată telefonic în cel mult 5 zile de la primirea livrării. După acest timp nu se plătește nicio compensație.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor. În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor. Ambalajul original al Bunului fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, recomandăm Cumpărătorului atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.). Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, AGP Vectorial va reține o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului in proporție de 5%-50% din valoarea inițiala a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată Cumpărătorului la recepționarea Bunurilor returnate.

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către AGP Vectorial, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care AGP Vectorial a luat la cunoștință acest fapt.